Speciaal voor JEZ! maakt legendarisch tienerblad comeback met Aaron Blommaert als coverboy 

De nieuwe Joepie ligt vanaf dinsdag 5/3 in de winkels

Het legendarische jongerenmagazine Joepie ligt vanaf volgende week dinsdag eenmalig opnieuw in de krantenwinkel. De speciale editie kost 6 euro en de opbrengst gaat integraal naar JEZ!, het jongerencollectief waar VTM, Qmusic, HLN en Belfius hun schouders onder zetten. 

De allereerste Joepie kwam uit in 1973, maar in 2015 verdween het tijdschrift uit de dagbladhandels. Tot vorig jaar: speciaal voor de goededoelenactie JEZ! keerde het legendarische Vlaamse jongerenmagazine terug. Die eenmalige uitgave met Pommelien Thijs op de cover bracht maar liefst 200.000 euro. Op vraag van heel wat lezers en fans verschijnt op dinsdag 5 maart een frisse en nieuwe editie van Joepie de winkels. Dit jaar siert posterboy én JEZ!-ambassadeur Aaron Blommaert de cover. 

Seks & Body
Aaron Blommaert staat niet alleen op de voorpagina, binnenin lees je ook een openhartig interview waarin hij praat over ruzie maken en pesten. De Nederlandse artiest Joost Klein heeft het over de band met zijn broertje en JEZ!-gezicht Lee (18) praat over haar eetstoornis. In de nieuwe Joepie vind je ook heel wat tips voor meer zelfvertrouwen én - zoals het hoort - ook heel wat tests als 'Ben jij een aanhankelijk lief?'. Uiteraard lees je ook dé razendpopulaire en goeie ouwe hartsrubriek ​ 'Seks & Body'. 

XL-poster van Pommelien Thijs
Enkele gelukkige lezers vinden in hun Joepie een gouden ticket voor een exclusieve meet & greet met Aaron Blommaert. En in de nieuwe Joepie zitten ook twee XL-posters van Pommelien Thijs en Average Rob om in de (slaap)kamer op te hangen.

De nieuwe Joepie ligt vanaf dinsdag 5 maart in de winkels en kost 6 euro. Vorig jaar gingen er 44.000 exemplaren de deur uit. De opbrengst is ook nu weer voor JEZ!, de jongerenactie van HLN, VTM, Qmusic en Belfius die zoveel mogelijk geld wil ophalen voor zo'n 200 ondersteunende organisaties in Vlaanderen en Brussel.

 

Niet voor publicatie

Lisa Van De Velde

Press Officer, DPG Media

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over DPG Media

Voor journalisten en fotoredacties

Alle teksten, fotomateriaal, grafisch materiaal, logo’s, merken en audiovisueel materiaal zijn eigendom van DPG Media. Het gebruik is niet toegestaan zonder voorafgaandelijke toestemming van DPG Media, ofwel via e-mail ofwel voor fotomateriaal via het ontvangen van een login op https://foto.dpgmedia.be/. Het gebruiken van een login houdt in dat je instemt met de gebruiksvoorwaarden en geldende rechten. 

Klik hier voor de uitgebreide fotodatabank

Klik hier voor de press room van VTM

Klik hier voor de press room van Qmusic, Joe en Willy

Voor kijkers en surfers 

Geen persgerelateerde vragen? Contacteer de customer service van DPG Media via info@dpgmedia.be