HLN helpt de horeca: horecazaken krijgen gratis platform op HLN.be en in de krant

HLN helpt de horeca: horecazaken krijgen gratis platform op HLN.be en in de krant

Horecazaken kunnen take-away aanbod zo sneller tot bij de Vlaming brengen

Voor de horeca is het momenteel takeaway all the way. Restaurants staan voor de gigantische uitdaging om het hoofd boven water te houden en kunnen elke vorm van ondersteuning goed gebruiken. Het Laatste Nieuws geeft daarom de zwaar getroffen horecasector een platform op HLN.be en in de krant om hun takeway-aanbod gratis aan te kondigen. Vanaf vandaag, zaterdag 24 oktober, kunnen horecazaken via HLN.be doorgeven wat hun takeaway-aanbod is. Op maandag 26 oktober zullen de eerste aankondigingen in de krant en op HLN.be verschijnen. Zo geraakt het takeaway-aanbod van horecazaken sneller tot in de Vlaamse eetkamers.

Dimitri Antonissen, hoofdredacteur HLN: “Geen café zonder bier, geen koffie zonder krant. Het Laatste Nieuws ligt elke dag op tafel in de meeste cafés en restaurants van Vlaanderen én op ontzettend veel Vlaamse eettafels. Als meest gelezen krant en grootste nieuwssite van het land wil Het Laatste Nieuws zorgen dat de zwaar getroffen horecasector z’n take away-aanbod sneller tot in de Vlaamse keukens kan brengen.”
En ook Frederik De Swaef, hoofdredacteur HLN, legt uit waarom HLN deze actie zo belangrijk vindt: “Elke horecazaak die overschakelt op take away krijgt gratis ruimte op onze regionale pagina’s van de krant en op ‘In de buurt’ op HLN.be. Zo krijgen alle uitbaters die vechten om het hoofd boven water te houden de kans om 2,6 miljoen mensen per dag te bereiken, maar vooral om heel specifiek de mensen in de buurt van hun zaak aan te spreken. HLN-lezers hebben al vaker laten zien dat ze een groot hart hebben voor wie het moeilijk heeft én we weten dat ze houden van lekker eten. Door heel praktisch op te lijsten waar je eten kan bestellen in jouw buurt, zorgen we ervoor dat onze lezers snel en makkelijk de horeca kunnen steunen. Zo vechten we samen tegen de vele gevolgen die corona heeft voor onze samenleving.”

 

 

Over DPG Media

Voor journalisten en fotoredacties

Alle teksten, fotomateriaal, grafisch materiaal, logo’s, merken en audiovisueel materiaal zijn eigendom van DPG Media. Het gebruik is niet toegestaan zonder voorafgaandelijke toestemming van DPG Media, ofwel via e-mail ofwel voor fotomateriaal via het ontvangen van een login op https://foto.dpgmedia.be/. Het gebruiken van een login houdt in dat je instemt met de gebruiksvoorwaarden en geldende rechten. 

Klik hier voor de uitgebreide fotodatabank

Klik hier voor de press room van VTM

Klik hier voor de press room van Qmusic, Joe en Willy

Voor kijkers en surfers 

Geen persgerelateerde vragen? Contacteer de customer service van DPG Media via info@dpgmedia.be