Rode Neuzen Scholen maken kans op muzikale ode van één van The Masked Singer-finalisten

Rode Neuzen Scholen maken kans op muzikale ode van één van The Masked Singer-finalisten

Duiker, Wolf en Koningin roepen scholen op om zich aan te melden als Rode Neuzen School

Story image

De 3 finalisten van The Masked Singer hebben een zeer fijne, zij het iets of wat cryptische boodschap voor jongeren tijdens deze uitdagende lockdown-periode. Wolf, Koningin en Duiker roepen de leerkrachten en schooldirecties van jongeren namelijk op om hun school als Rode Neuzen School aan te melden op rodeneuzendag.be. Op die manier kunnen alle leerlingen van de school op donderdag 19 november de gratis Rode Neuzen Dag (k)Uur volgen: een online en dus coronaveilige weerbaarheidstraining vol getuigenissen, interactie én met muziek als rode draad. Weerbaarheid is nu meer dan ooit nodig. 

"Ik ruik dat er in Vlaanderen veel scholen zijn met een warm wolvenhart voor Rode Neuzen Dag. Maak nu van jouw school een Rode Neuzen School, da's zalig!", steekt Wolf van wal. "En steek alle jonge prinsen en prinsessen op koninklijke wijze een hart onder de riem", gaat Koningin verder. "En wie weet duikt er dan op 4 december, dé Rode Neuzen Dag, een liedje van ons op speciaal voor jouw school", sluit Duiker af.

Elke school die zich nu registreert of die al geregistreerd is als Rode Neuzen School, maakt dus kans om op 4 december 2020 - dé Rode Neuzen Dag - muzikaal in de bloemetjes te worden gezet door Wolf, Koningin of Duiker. Eén van de drie finalisten zal speciaal voor alle leerkrachten en leerlingen een liedje zingen.

Bekijk hier de boodschap van Wolf, Koningin en Duiker:

Hoe meer leerlingen de kans krijgen om de Rode Neuzen Scholen (k)Uur te volgen, hoe weerbaarder jong Vlaanderen wordt. Muziek is dit jaar de rode draad van Rode Neuzen Dag, de goeddoelactie van VTM, Qmusic, HLN en Belfius. Het helpt jongeren ook om tijdens deze moeilijke tijden houvast te bieden. Daarom lanceren de finalisten van The Masked Singer deze warme oproep aan alle leerlingen en leerkrachten om hun schooldirecties te overtuigen om zich aan te melden op rodeneuzendag.be.

Story image

Niet voor publicatie:
De foto's uit de mail kan je downloaden via communicatie.dpgmedia.be
Fotomateriaal vind je op foto.dpgmedia.be
De video kan je delen via deze embedcode: <div style='padding-top: 56.25%; position: relative; height: 0; width: 100%;'><iframe allowfullscreen='' class='mc-embed' height='100%' mozallowfullscreen='' src='https://mychannels.video/embed/177963?automute=true&autoplay=true&pip=false&single_play=false' style='border: 0; position: absolute; left:0; top: 0; overflow:hidden;' webkitallowfullscreen='' width='100%'></iframe></div>

An Luyten Press Officer Rode Neuzen Dag, DPG Media

 


Over DPG Media

Voor journalisten en fotoredacties

Alle teksten, fotomateriaal, grafisch materiaal, logo’s, merken en audiovisueel materiaal zijn eigendom van DPG Media. Het gebruik is niet toegestaan zonder voorafgaandelijke toestemming van DPG Media, ofwel via e-mail ofwel voor fotomateriaal via het ontvangen van een login op https://foto.dpgmedia.be/. Het gebruiken van een login houdt in dat je instemt met de gebruiksvoorwaarden en geldende rechten. 

Klik hier voor de uitgebreide fotodatabank

Klik hier voor de press room van VTM

Klik hier voor de press room van Qmusic, Joe en Willy

Voor kijkers en surfers 

Geen persgerelateerde vragen? Contacteer de customer service van DPG Media via info@dpgmedia.be